3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.
A Net Világ Számítógép és Laptop Szerviz, mint neve is elmondja egy informatikai szerviz vagyunk. Egy olyan hely, ahol gondos kezek életet lehelnek az elromlott eszközeibe megfelelő törődés és gondoskodás után.
Informatikával 1989-től kezdtünk el foglalkozni, akkor még Commodore 64, majd Amiga és 2000-es évek után már PC-vel. Hosszú múltra tekint vissza informatikai ismeretünk ezért elég széles és alapos ismeretanyaggal bírunk ezen a területen. Szervizünket 2014-ben hívtuk éltre és azóta töretlenül végezzük nap mint nap az eszközök gyógyítását, feltámasztását.
Egy olyan családi vállalkozás vagyunk, ahol több generációs informatikusok alkotják a családot. Informatikai területét eddig 4 családtag választotta. Mindenki az informatika más és más területére specializálódott. A családfő a szervizelés területén, még az egyik fiú a programozás, web fejlesztetés a másik fiú pedig a hálózati biztonság, hálózati eszközök területét választotta. A harmadik fiú még tanulja az informatikát, de ő az oktatás és programozás területén kívánja kamatoztatni a tudását. Vállalkozásunk így bátran mer az informatikai minden területhez nyúlni, hiszen, ha bármilyen speciális kihívás merülne fel egy megrendelés során, akkor szinte házon belül adott egy specialista a kívánt szakterületre.
Több OEM gyártó üzleti partner minősítésével is büszkélkedhet a vállalkozásunk, mint a : Lenovo®, az Acer®, a Hp®, a Asus®, Toshiba®. Több más informatikai cég üzleti partner minősítését birtokoljuk mint: az Intel technológiai partner, a Comodo® és a Malwarebyte® illetve a Microsoft® regisztrált partnere vagyunk.
Varga Jácint alapító és szerviz vezető, aki az eszközök, újjászületésért felel. A vállalkozás vezetője tulajdonosa: Varga Jácintné, aki a vállalkozás pénzügyi hátterét, és biztos működést szavatolja. Egyben folyamatosan keresi és kidolgozza majd bevezeti azokat a rendszereket, amik az ügyfél biztonság és az ügyfél megelégedettséget szolgálja. Ilyen volt a vonalkód alapú ügyfél nyilvántartás, a munkalap nyilvántartás, a helyreállítási környezet létrehozása ügyfeleknek, vagy a távsegítség nyújtása, de ide sorolható az időpontfoglaló rendszer vagy a munkalap online ellenőrzése is. Ezzel felgyorsítva a szervizünk működését, az ügyfelek kényelmét és nyugalmát elősegítve. Szervizünk amellett, hogy Lenovo® Business partner is, a Lenovo Thinkpad® eszközök lelkes elkötelezettje és a Lenovo Thinkpad® illetve Lenovo Thinkcentre® használja a mindennapi munkája során, illetve ezeket ajánlja ügyfeleinek is.
A Net Világ nem egyszerűen csak egy szerviz. A Net Világ egy márka! Egy márka az ügyfélnek, a nyugalom márkája a megbízhatóság záloga számukra. Ezért is minden szervizelésre érkező eszközt, nyilvántartunk, vonalkóddal látjuk el, az általunk gondozott eszközökre ingyenes távoli segítségnyújtást biztosítunk, és az eszközöket helyreállítási környezettel látjuk el. Így bármilyen üzemzavar 20 percen belül elhárítható. A szervizelet eszközöket, Net Világ matricával jelöljük, hogy az ügyfél és mindenki más számára, aki rátekint egy ilyen eszközre jól azonosítható legyen az adott eszköz felet egy megbízható szerviz őrködik, a tulajdonosa pedig egy olyan személy, aki már meghozta a jó döntést, aki a nyugalomra szavazott. A mi ügyfeleinknek már nincsenek informatikai gondjai. A mi ügyfeleink élvezik az informatikát, élvezik használni az eszközt és az internetet legyen szó munkáról, vagy kikapcsolódásról.
A Net Világ az egyetlen olyan szerviz, aki többet nyújt, mint amit eddig az ügyfelek megszoktak és elvártak. Technikai tanácsok, segítség nyújtás a világ bármelyik pontján, ingyenes vásárlási konzultáció. Gyors hibaelhárítás, elérhető ügyfélszolgálat, és időpontra érkezés az év minden napján, legyen az ünnepnap, éjjel vagy nappal. A meghibásodások nem válogatnak, ellenben a legtöbb versenytársunk nem hajlandó csak az általa megszabott időszakban fogadni az ügyfeleit. Mi ebben is reformerek vagyunk, hiszen, hozzánk, bármikor érkezhet az ügyfél.
Ismerje meg a Net Világ szerviz filozófiáját, s ha Ön is egyetért, vele legyen az ügyfelünk. Nálunk kiemelten fontos a minőségi szerviz, emiatt nem tudunk és nem is akarunk ár versenyezni! Mi használhatatlan alkatrészt NEM építünk be! Sokéves szakmai tapasztalat áll mögöttünk és egy olyan filozófia, amelybe nem fér bele, hogy rossz minőségű alkatrészekkel és tartozékokkal foglalkozzunk.
A nálunk szervizelt eszközökbe az általunk beépített, alkatrészeket beszereljük és garantált a működésük! Általában gyári vagy neves beszállítók termékeivel dolgozunk, ezáltal garantált a működésük. Rövid javítási idővel dolgozunk, nálunk nem kell hetekre otthagynia a készülékét. Legtöbb esetben 24 óra*** alatt javítjuk meg elromlott laptopját vagy számítógépét.
A Net Világ nem más szervizek átvevő pontja a Net Világ maga a szerviz. Törődést nyújtunk az ügyfeleinknek az ügyfélszolgálat 24 órában*** hívható, ha bármilyen probléma adódik.
Minden esetben mentjük az adatait nálunk adatot nem veszíthet el. 100%-osan garantáljuk a titoktartást (magánélet védelme) minden esetben, a gépen található bizalmas adatok, képek, videók, senkinek nem adjuk át és nem beszéljük meg senkivel a látottakat. Titoktartásunk a megrendelőlap részét képzi.
Minden megrendelőnk egy vonalkód, nincsen az eszközökre írt nevek, teljes SZEMÉLYES ADATVÉDELEM az Ön kényelméért. A munkalapunk részletesen könyveli, az átadott eszköz paramétereit alkatrész vagy kiegészítő nálunk nem veszthet el. Minden esetben számlát adunk az elvégzett munkáról. Versenytársaink sok esetben olcsó árakkal kápráztatják el, ellenben ezzel együtt rosszabb minőségű alkatrész vagy nem megfelelő szerviz munka áll. Ha Ön beéri rosszabb és gyakoribb szervizeléssel, akkor Önnek ezek mind extra előnyök lehetnek, hosszabb távon ellenben még is többet fog fordítani az eszköz szervizelésére, mint gondolná, aminek a vége, hogy újabb eszközt vetettnek Önnel. A sok szerviz nem arányos az eszközének elavultságával. Tehát aki azt állítja Önnek, hogy vegyen új eszközt, mert az már régi miközben Ön több tízezret fordított rá, nem mond igazat. Ezzel a silány minőségű alkatrészeket és nem szakszerű szervizelést akarják elrejteni Ön előtt.
Extra garancia szolgáltatásunk keretében a beépített alkatrészekre minden esetében minimum 180 nap garancia vonatkozik! Minden esetben számlát, jótállási lapot, munkalapot adunk a megrendelőinknek. Nálunk nincs "fusi szervizelés". Ha még is meghibásodik az eszköze, nekünk nem szükséges számla, jótállási lap, mi mindent nyilvántartunk, így azt is, hogy az Ön eszköze jótállásos e még. Nevünk a garancia, nem a papír. Ha elromlik nekünk csak a hibás eszközre van szükségünk, nem kell a nálunk kapott papírokat megkeresni, és azt nem is fogjuk kérni Öntől. Rendszerünkben látjuk, ha az Ön eszköze még jogosult jótállásra.
Szervizünk több OEM gyártó minősített partnere, így Ön olyan szervizbe tudja eszközét leadni, akik a gyártók is elismernek, és technológiai, illetve szerviz információt megkapnak az adott típusú gépek szervizeléséhez, kötelező oktatásokon vesznek részt a szerviz technikusok. Olcsóbb szervizek nem rendelkeznek minősítéssel.