Kérdésed adódott? Jó helyen jár!

Ha nem kapsz választ keressd ügyfélszolgálatunkat!

LEMONDÁS | ELÁLLÁS | FOGYASZTÓI JOGOK
Ezek szerint egy kérdése merült fel a Net- Világ Szolgáltatásaival szemben. Ha itt nem talál választ a kérdésére, akkor kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, a +36 30 283-43-80 számon vagy 06 - 48 - 310 - 084 számon napközben hívja üzletünket. Küldje elkérdését a kapcsolat menü pontra kattintva. Tájékoztatjuk cégünk szolgáltatása minden esetben a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) c) értelmében nem lemondható ezért körültekintően rendeljen
Mivel cégünk szolgáltatása miden esetben egyénre szabott és a megrendelő kifejezett kérésre kezdődik meg így a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) c) pontja értelmében nem lehet elállni a megrendeléstől és azt át kell venni ki kell fizetni: "45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó"
Mivel cégünk nagy hangsúlyt helyez a jogokra, és a törvény betartására, így valószínűleg elkerülte a figyelmét, esetleg műszaki hiba miatt nem elérhető ebben az esetben haladéktalanul tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a +36 30 283-43-80 T-mobil tarifája alapján hívható a nap 24 órájában. Ilyen jellegű bejelentés esetén, ha az megalapozott cégünk 50%-os árengedményben részesíti a megrendelése során, ha jelezi azt nekünk. A tájékoztatást és jogokat a honlapunk lábjegyzetén és a keresőre kattintva is megtalálja.
MEGRENDELÉS
Nem tudja megrendelni cégünk szolgáltatását, akkor annak két oka lehet vagy műszaki hiba vagy pedig valami elkerülte a figyelmünket. Ebben az esetben elnézését kérjük. S megkérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat a +36 30 283-43-80 T-mobil tarifája alapján hívható a nap 24 órájában. Ilyen jellegű bejelentés esetén, ha az megalapozott cégünk 50%-os árengedményben részesíti a megrendelése során, ha jelezi azt nekünk. Illetve megrendelésével kapcsolatban a kapcsolati menü pont alatt található kapcsolati űrlapot töltse ki és küldje el megrendelését, s maximum 24 órán belül felvesszük önnel a kapcsolatot pontosítás céljából. Sürgős megrendelés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat..
Egyedi szolgáltatást szeretne kövesse az alábbi lépéseket:
  • Töltse ki a megfelelő szolgáltatáshoz tartozó megrendelőt az oldalunkon
  • Jelölje be az egyedi megrendelést, opciót
  • Majd kattintson az elküldés gombra.
  • Cégünk ügyfélszolgálata hamarosan keresni fogja telefonon Önt.
Nem kell kétségbe esnie egy rosszul leadott megrendelő esetén, cégünk minden esetben telefonon megkeresi Önt egyeztetés céljából. Ekkor tudja pontosítani a megrendelőt.
Igen sűrgős vagy egyedi szolgáltatások részben itt zajlanak, de ettül függetlenül is ha honlapunkon valmilyen hibát találsz, vagy könnyebséget jelent neked telefonon a rendelés feltételen várjuk itt is a megrendelésedet. Lényegében semmi akadálya nincs hogy a ügyfélszolgálatunkat a +36 30 283-43-80 T-mobil tarifája alapján hivható a nap 24 órájában leadhatod a megrendelésdet. Napközben 10 órától 17 óráig a 06-48-310 - 084 telefon számon faxot is küldhetsz és rendelhetsz is ez a MATAV helyi tarifájával hívható, vagy kapcsolati űrlaponkat elküldve vissza is hívunk.
Nincs akadálya ha cég vagy és fontos egy papir alapú megrendelő, hogy iktatni tudjad akkor bátran tedd meg. A faxot az alábbi számra tudod elküldeni: 06 - 48/ 310-084 számon.
A szolgáltatást az alábbi módon tudja rendezni:
  • Személyes átvétel során kézpénzzel - bankkártyát nem tudunk elfogadni
  • Előre utalással
  • Utánvéttel a futárnál
REKLAMÁCIÓ | TÉVES RENDELÉS | HIBÁS TELJESÍTÉS
Nincs más dolgod, mint a REKLAMÁCIÓ menüpont alatt beterjesztened az igényedet, itt leírod, hogy mi az, amivel nem vagy megelégedve és cégünk kivizsgálja, azt jogos reklamáció esetén pedig kártalanítunk. Minden esetben: az ASZF és a fogyasztóvédelmi rendelkezéseket a megrendelő lapoddal egyeztetjük. Az általad leírtakat vizsgáljuk a kivizsgálás során, ha nem vagy megelégedve a vizsgálat eredményével, akkor lehetősége van azt nem elfogadni. Ekkor álláspontodat új érvekkel alá támaszthatod, ami során cégünk már méltányossági alapokat is figyelembe tud venni egy példával szemléltettem miről is van szó: pl. te hibáztál, mert hibásan rendeltél, ezt leírod, hogy te bizony ezt el is ismered, de a megrendelő lapunk volt félre érthető, és te így tudtál hibásan rendelni. Akkor mi elemezni fogjuk, hogy ugyan jogilag te hibáztál, nem lennél jogosult a kártalanításra. De cégünknek a megelégedett ügyfél a fontosabb és nem a jogi szabályozás, így előfordulhat, hogy még is lehetőséged lesz kártalanításra, ha úgy ítéljük azt meg.
Nincs más dolgod, mint a REKLAMÁCIÓ menüpontba leírni, hogy milyen szolgáltatást szertél, volna és mit kaptál. Mielőtt reklamáció nyújtasz, beellenőrizd a megrendelésedet, amit a megadott e-mail fiókodba kiküldünk. S ha tényleg nem azt kaptad cégünk kártalanít téged.



lábléc elválasztó


Szerviz Cime:

szerviz cime
NET-VILÁG
3700 Kazincbarcika
Egressy Béni út 26.
Hungary

Szerviz | Ügyfélszolgálat - Nyitvatartása:


A Net-Világ üzlete:
Hétfő 10:30 - 12:00
13:00 - 17:00
Kedd 10:30 - 12:00
13:00 - 17:00
Szerda 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Csütörtök 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Péntek 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Szombat 10:30 - 13:00
Vasárnap Zárva


Kapcsolat


E-mail: info[kukac]net-vilag.hu
Telefon: +36 (48) 310-084
Fax: +36 (48) 310-084
Mobil: +36 (30) 283-4380
Ügyfélszolgálat:
+36 (30) 283-4380
Szerviz:
+36 (48) 310-084

Ügyfélszolgálat címe:

NET-VILÁG
3700 Kazincbarcika
Egressy Béni út 26.
Hungary



Küldj Üzenetet


visszahivjuk