Tanácstalan az informatika világában? Keresse a Net- Világot!

Keresse szolgáltatásunkat, és kérdéseire válaszokat kap!



bizalomikonok

Tanácsadás szolgáltatásunk

Nem talál kiutat az informatika útvesztőjéből?

Sokszor van, hogy nem talál megoldást egy informatikai problémájára? Nem tudja, mit mivel lenne érdemes összekötni? Gépet szeretne vásárolni? Nem tudja mi az ideális a vállalkozásának, vagy a gyermekének? Vegye igénybe cégünk szolgáltatását, online konzultáció keretében, vagy személyesen, a távolság nem akadály éljen az ország bármelyik pontján, minket elér éjjel vagy nappal és készségesen tudunk segíteni, ha eltévedt az informatika útvesztőjében. Technikai problémája adódott? Nem tudja, miért nem működik a nyomtatója? Szeretné megoldani oldani szervizes segítség nélkül? Akkor a Net-Világ az Ön számára hozta létre a tanácsadás szolgáltatást. Jó helyen jár!

tanácsadás szolgáltatás

Milyen kérdésekben tudunk segíteni?

Bizalommal fordulhat hozzánk, ha a hétköznapi életben, az otthonában olyan informatikai kérdés merül fel, amiről szeretne egy szakemberrel konzultálni, tanácsot kérni megoldást találni. Minden esetben a díjazás úgy lett kialakítva, hogy az elérhető és megfizethető legyen akár magánszemély akár céges ügyfélként keres minket. Megkönnyítsük a feladatát kétféle területre bontottuk a szolgáltatásunkat. Egyrészt technikai, jellegű és egy részt biztonsági eredetű kérdésekre. Így Önmindig az adott kérdésre tud koncentrálni. Nem tudja eldönteni kérdése milyen jellegű? Nem baj ügyfélszolgálatunk nem fogja csak azért nem megválaszolni, mert rosszul választott.

Mit kérdezhetek, és mennyi időt szánnak rám?

Mondhatnák azt, hogy bármit kérdezhet, de ez ebben a formában nem igaz, mert ugye nem akarjuk a baba leves receptjének megbeszélésre fordítani a drága időt. Tehát mindenképpen informatikai jellegű legyen a kérdés mivel ezért hívta az ügyfélszolgálatunkat, vagy kérte írásban a válaszunkat, hiszen erre is lehetőség van. Érdemes mielőtt hív vagy ír nekünk összeszedni a kérdéseket, azt lejegyezni egy papírra, és amikor felhív minket akkor már azok szerint kérdezni, ezzel meggyorsítva a válaszokat és az Ön igényének megfelelő értékes információkkal gazdagodjon. Nem kell mellé beszélnie, ha kényes kérdése van. A Net- Világ minden esetben kötelezi a titoktartás.

Mindent értek..azt hiszem..hogyan tudom megrendelni a szolgáltatást?

A szolgáltatás megrendelése egyszerűen zajlik: van a sürgős és a halasztott tanácsadás. A sürgős esetben azt jelenti, hogy kérdése van, és azonnal választ akar kapni. Nem tudja halasztani, mert egyszerűen nem ér rá! Nem kell mást tennie, mint az interneten megrendelni a szolgáltatást majd tárcsázni az ügyfélszolgálatot. Ha ettől is sürgősebb a dolog, akkor tegye meg fordított sorrendben, azaz hívja az ügyfélszolgálatot, ami 24 órában elérhető a +36 30 283-4380 T-mobil díjszabás alapján hívható számon, vagy ha önnek kényelmesebb, akkor üzletünket napközben 10-17 óra között a 06 48/310-084 számon, amit a T-Home díjazás szerinti költséggel kell számolnia. Kérhet visszahívást is ebben az estben ingyen hívjuk önt, Önnek nincs plusz költsége a tanácsadás szolgáltatáson felül. A tanácsadás díjazását keresse az Ártáblázat menüpont alatt illetve tekintse meg általános díjszabásunkat.


A díjazás, teljesítése sürgős esetben utólag történik, a megküldött számla alapján ahol is feltüntetjük a szolgáltatás időtartalmát. Szolgáltatásunk fél órás egységekben tudja igénybe venni, tehát érdemes úgy kigyűjteni a kérdéseket, hogy ebben az intervallumba beleférjen, illetve ne legyen, ettől kevesebb mivel cégünk ettől kisebb egységben nem tudja kiszolgálni a minimális időtartam fél óra. A halaszott tanácsadás esetén választhat személyes és telefonos illetve írásos konzultációt. Az írásos konzultáció során 5 kérdésre tudunk válaszolni fél órás egységű hívásnak megfelelően, így a díjazás is így alakul tehát minden 5 kérdés egy félórás intervallumú díjazásának felel meg. A halasztott tanácsadás során nem kell mást tenni, mint a megrendelőt kitölteni és elküldeni, majd elutalni a Net- Világának a díjazást, és amikor beérkezik, e-maliban tájékoztatjuk, hogy él a szolgáltatás. Annak igénybevételére 30. napos felhasználást tudunk biztosítani.


Az írásos konzultáció során is a díjazás elutalás után fogja megkapni a válaszokat, de ettől függetlenül már elküldheti a kérdéseit. A tanácsadás szolgáltatásunk minden esetbe állhat biztonsági és technikai kérdésből, de külön bontva soha nem keverve, azaz csak egy témakörben kérdezhet, ahogyan a díjazás is másként alakul egy biztonsági kérdés esetében, mint egy technikai kérdésben. Cégük minden esetben szigorú titoktartás kötelezi a kérdés körrel kapcsolatosan. Illetve a konzultáción elhangzottakról. Ha esetleg még nem döntötte el, hogy szüksége van a szolgáltatásra nézze át a blogunkat. Ahol lehet, talál megoldást a problémájára, vagy küldje el a blogunkba kérdését, és ahogy időnk engedi, publikálunk a témával kapcsolatban.



Tanácsadást akarok rendelni





Nem találta meg a választ?

bátran forduljon ügyfélszolgálatunk ingyenes támogatásáért

+36 30 283-4380
lábléc elválasztó


Szerviz Cime:

szerviz cime
NET-VILÁG
3700 Kazincbarcika
Egressy Béni út 26.
Hungary

Szerviz | Ügyfélszolgálat - Nyitvatartása:


A Net-Világ üzlete:
Hétfő 10:30 - 12:00
13:00 - 17:00
Kedd 10:30 - 12:00
13:00 - 17:00
Szerda 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Csütörtök 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Péntek 10:30 - 13:00
13:00 - 17:00
Szombat 10:30 - 13:00
Vasárnap Zárva


Kapcsolat


E-mail: info[kukac]net-vilag.hu
Telefon: +36 (48) 310-084
Fax: +36 (48) 310-084
Mobil: +36 (30) 283-4380
Ügyfélszolgálat:
+36 (30) 283-4380
Szerviz:
+36 (48) 310-084

Ügyfélszolgálat címe:

NET-VILÁG
3700 Kazincbarcika
Egressy Béni út 26.
Hungary



Küldj Üzenetet


visszahivjuk